Crema de maduixes

Quan vaig fer la pasta de full amb crema de maduixes, alguns de vosaltres em vau preguntar com es feia la crema de maduixes. I teniu tota la raó! No la vaig explicar llavors. No perquè no volgués sinó per manca de temps, doncs el plaç per enviar la recepta per l'HEMC32 acabava llavors. I no tenia massa sentit explicar aquesta recepta, sense primer haver explicat la confitura de maduixes.
Bé, doncs aquesta és la recepta que vaig fer per aprofitar el suc que vaig retirar i reservar de la confitura. Senzillíssima!! :)

Ingredients: (per a 4 racions) Preparació:

En un cassó, s'escalfa el suc de maduixes (en reservem una petita ració).
Per altra banda, es bat, amb l'ajuda del túrmix, la farina de blat de moro amb la petita ració de suc de maduixes i s'aboca en el cassó.
Es remena com si féssim una crema i quan arrenqui el bull i espesseixi, es retira del foc i es deixa refredar a temperatura ambient. Es reserva a la nevera fins el moment de servir.

Bon profit!

I avui em posaré al dia de tots els premis que he anat rebent últimament i que m'han fet moltíssima il·lusió rebre'ls i que penséssin en mi a l'hora de concedir-los. I començaré pel més antic fins al més recent. Us recomano que visiteu tots aquests blogs perquè descobrireu mooooolt bones receptes!! :)
I aquest premi el concedeixo a:
- Eva de Tres Pometes
- Esther de Esther & cook
- Pilar del Cau de cuina
- Anna de La vella carmanyola
- Sílvia de Cuinar és senzill
- Teresa de Com a casa, res!
- Roser de Sa cuina de na Roser
  • Premi Creant Il·lusió:
I aquest premi el concedeixo a:
- Miss Nono de Lovefood
- María de Marikeli
- Núria de Spanish recipes
- Trota de Food & cook
- Cris de The crazy tea party
- Ivana de My little things
- Mesilda de La cocina de Mesilda
I aquest premi el concedeixo a:
- Mai de Maiblog
- Sargantana de L'hort del sol
- Martí d'Apunts de cuina
- Eva de Ma Petite Boulangerie
- Dolorss de Blog de cuina
- Anna de La Taula d'en Bernat
- María José de Dit i fet

I aquest premi el concedeixo a:
- Maria de La menta fresca
- Margarida de El món de la cuina
- Anna de M'agrada cuinar
- Mar de Sèsam & Comí
- Vane de Vanesuky entre fogones
- Mª Jesús de Sabores Dulces
- Meritxell de El rincón de Meritxell

Felicitats a tots/es per aquests blogs tan fantàstics!! Ja he dit alguna vegada que es fa difícil això d'atorgar premis, perquè tinc tants blocs a la meva llista, que és molt possible que el concedeixi a qui no n'accepta o ja el té o fins i tot em repeteixi! En tot cas, espero que el rebeu amb la mateixa il·lusió que el vaig rebre jo, tot i que no cal dir que no esteu obligats a res! En definitiva, felicitats a tots/es per tan bona feina!!!
I des d'aquí, us animo a tots que els visiteu!! :)

33 comentaris:

Anna ha dit...

Hoy nos hemos puesto de acuerdo, las dos hemos preparado un postre de fresas...este tuyo, se vé que tiene que estar muy bueno. Hay que aprovechar que estamos en la temporado, que despues no hay quien se acerque a ellas.Besos

Ivana ha dit...

Guuauu!! Et mereixes tots aquests premis!!! moltes felicitats i gràcies!!!
petons

Núria ha dit...

Adoro les maduixes!!Anna i tú us heus posat d'acord...jeje...una recepta de maduixes, es que es el seu temps i hem d'aprofitar...avui hem toca fer melmelada de maduixes...

Felicitat pels premis!!!!I moltíssimes gràcies pel que tu m'has donat...Jo sóc de les que agraeix molt els premis, però no ho segueixo..espero que em disculpis.

Petons
Núria

bajoqueta ha dit...

Hola... jo venia a l'entrega de premis que m'han dit que hi ha un per mi :)
Gràcies! El posaré a l'estanteria de la cuina amb la resta de premis.

Quin bon coloret la crema de maduixes. A més és que ho aprofites tot!

Roser ha dit...

Moltes gràcies per pensar en el meu humil bloc!!! I enhorabona perquè et mereixes tots aquests premis i més!! Petons. i gràcies per les teves paraules d´ànims.

Gemma ha dit...

Caram, avui estàs molt repartidora de premis, eh?
La crema de maduixes sembla com la de mandarina, però sense ou... Et sembla que el suc de maduixa el pots fer directament amb una liquadora?

Maria ha dit...

Gràcies guapísssssima... estarà col.locat a a la vitrina especial dels premis amb carinyo..
Marxo de finde i no et podré veure... petons...

El cullerot Festuc ha dit...

Jo vaig ser una de les que et va preguntar com feies la crema de maduixes!!! Ara ja ho tenim tot!!!
Felicitats pels premis guapa!
Petunets,
Eva.

Laura ha dit...

Ostres, Moltes gràcies Mercé per la part que em toca!! Es el primer premi que he rebut desde que vaig començar! I quina bona pinta la recepta!
Petonets!

Glòria ha dit...

Cuina d'aproftament totalment recomanable, aquesta crema ha de ser deliciosa. Felicitats per la col·lecció de premis!.

Fins aviat

Mesilda ha dit...

Felicitats pels premis, i moltes gràcies pel que tu m'has donat,és de agrair que algú es recorde d'una.
Sempre que passe per ta casa perd el cap amb la quantitat de noves i bones receptes que tens,per això no m'estranya que t'estiguen donant premis sense parar. Te'ls mereixes.
Besets i bon 1r de Maig.

Eva Flores ha dit...

Hola! Gràcies per penjar la recepta de la crema de maduixes!
Felicitats per tots el premis i per haver-te enrecorda't de mi.
pt desde sbd!

Martí ha dit...

Doncs si, ha sigut una bonica i agradable sorpresa això!

Moltes gracies pel premi

Passant a la recepta, he de dir que és supersenzilla i té una pinta... mmmm!


Una abraçada

CRIS ha dit...

Ei, no ho havia vist, moltíssimes gràcies pel teu premi bonica.
Un petó

Margarida ha dit...

Felicitats, primer de tot, per tots aquests premis que merescudament has rebut. Quina feina a l'hora de repartir-los!!
I t'agraeixo també que hagis pensat en el meu bloc a l'hora d'atorgar-los! Em fa molta il·lusió, i, a més, aquest no el tinc! Ja passaré a recollir-lo en un altre moment.
Petonets!

ANNAFS ha dit...

Felicitats per aquests premis tan merescuts i moltíssimes gràcies per pensar en mi. Em fa molta, molta il.lusió.
La crema de maduixes... fantàstica. Deu ser molt bona.
ptns.

Meritxell ha dit...

Hola Merce, muchas gracias por pensar en mi y te felicito a ti por todos los premios ganados.
Un petonet

marilu perez ha dit...

Mercè! Muchísimas gracias por pensar en mi! Que ilusión me hace tu precio! Por cierto, que trabajadora andas últimamente, he visto un montón de recetas riquísimas! (Me quedo con la tarta de naranja...Que presentación!)

Eva ha dit...

Ostres,
el meu primer premi.
Estic emocionada, m'encanta rebre'l de part teva, perqué et segueixo des de fa molt de temps, i crec que fas coses meravelloses.
Segueix així,
Eva
Tres pometes

Mercè ha dit...

Gràcies a tots/es pels vostres comentaris!! :)

Gemma, jo no tinc liquadora però imagino que sí, hauria de sortir igual de bé.

Mesilda, aquí el 1r de Maig és igual que el 30 d'Abril, és a dir, no és festiu! :( Però gràcies igualment!

Petons a tots/es!!

Marta ha dit...

Moltes gràcies pels premis! em fa molta ilusió Mercè! i felicitats pels teus, et mereixes!
Petons

PILAR ha dit...

Aquesta crema ha de ser bonissima. Dissabte tinc convidats i penso que els hi agradaría molt.Es una molt bona proposta.

Moltes felicitats per aquest merescuts premis i moltes gràcies per haver pensat amb mí.
Petons.

ARA ha dit...

Moltes gràcis pel premi, ets un solete.

dolçosdesdecasa ha dit...

Moltes gràcies Mercè!!! Em fa molta il·lusió rebre un premi de la teva mà!!(el segon!) és tot un honor!
Felicitats per tots els que has rebut! t'ho mereixes!
Un petonàs!

MAR ha dit...

Carammmm he trigat més en llegir i revisar els blogs premiats que la ceremónia dels Oscars .... !!! moltes felicitats pels premis rebuts, moltes gràcies per pensar en mi i concedir-me'n un de debó fa molta il.lussió i per últim dóna gust gent com tú que s'entrega totalment al blog i el fa funcionar rebent i otorgant premis que demostres estar al dia i al corrent de tots nosaltres, tú fas funcionar la blogesfera gastronómica.

Motes gracies i moltes felicitats
petonets
mar

dolorss ha dit...

Gràcies Mercé!!
T’he visitat aquest matí i no havia vist ni el teu missatge ni aquest post de premis. Em sento afalagada de debò. Mil gràcies per pensar en mi.
Veig que en tens una colla tu de premis... molt merescuts!!!!

Petons

MªJose-Dit i Fet ha dit...

Gràcies maca!!! un petó ben fort...per haver pensat amb mi!!!!

Núria ha dit...

Hola Mercè! Ostres, si em descuido passo per aquí l'any que vé!!!! Moltíssimes gràcies pel premi, t'agraeixo molt que hagis pensat en mi :D :D :D.

D'aixó s'en diu una bona col.lecció! Els mereixes tots! Felicitats i un petonàs♥

Sargantana ha dit...

Moltíssimes gràcies pel premi, m'ha fet molta il·lusió.
Petonets!!!

Unknown ha dit...

moltes gràcies maca!
:)

TROTAMUNDOS ha dit...

Mercé mil gracias de todo corazón, gracias por referenciarme y acordarte de mi.

Un besote fuerte guapa.

Pepin ha dit...

Hola Mercè,

Felicitats pels premis rebuts i moltes gràcies pel que m'has concedit.

Salut,
Pepin

Mª Jesús ha dit...

Mercé, enhorabuena por todos éstos premios y gracias por el que me has concedido, a ver si me pongo al día que no se pueden dejar las cosas tan atrasadas.
Besitos